تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

تفریحات کیش

4

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش می باشد. این پارک درتور کیش تابستان 97 زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلیتور کیش اردیبهشت 97 سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد کتور کیش اردیبهشت 97ه شامل پینگ پنگ، پیست اسکیت، مسیرهای پیاده تور کیش فروردین 97روی، آبنما، سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

مسافرین عزیز تور کیش که علاقه مند به فضایی آرام برای پیاده روی هستند میتور کیش بهار 97 توانند از این پارک دیدن کنند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین متور کیش تابستان 97کانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هتور کیش فروردین 97رساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیباییتور کیش اردیبهشت 97 ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیشفراهم آورده است. گردشگران می تواندتور کیش اردیبهشت 97 در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیجتور کیش بهار 97 فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 

پارک ساحلی مرجان کیش

 

پارک ساحلی مرجان کیش


پارک ساحلی میرمهنا کیش

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرتور کیش تابستان 97گ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شتور کیش اردیبهشت 97ده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. اتور کیش فروردین 97ز ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد، دارا بودن نمازخانه ساحلی، بازار عرتور کیش اردیبهشت 97بها , بازار ماهی فروشی، کتابخانه عمومی، بوفه، چایخانه سنتی، پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصتور کیش بهار 97ی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

مسافرین عزیزی که علاقه مند به پیاده روی و ماهیگیری هستند می توانند از این پارک دیدن کنند.

 

پارک ساحلی میرمهنا کیش

 

پارک ساحلی میرمهنا کیش

 

دیدنی های کیش

4

قایق های کف شیشه ای کیش

در آب های اطراف جزیره کیتور کیش تابستان 97ش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفتهتور کیش خرداد 97 تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نوتور کیش ارزانرافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه تور کیش اردیبهشت 97کنند.

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های تور کیش فروردین 97نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز تور کیش بهار 97می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

 

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


مجموعه گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان یکی از مجموعه هتور کیش تابستان 97ای دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردنتور کیش فروردین 97 جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور کیش با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. اینتور کیش اردیبهشت 97 مجموعه دارایتور کیش ارزان فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جتور کیش خرداد 97زیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور کیش را به خود جلب می کند.

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش اگر می خواهید با فرهنگ وتور کیش بهار 97 هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

 

 

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 


کشتی نوید کیش

کشتی نوید کیش یکی از بهتور کیش تابستان 97ترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش می باشد. این کشتی ساخت ژاپن است. کشتی نوید دارای 3تور کیش اردیبهشت 97 طبقه می باشد که از سالن های موزیک، کافی شاپ دریایی، سالن وی آی پی و.... تشکتور کیش خرداد 97یل شده است. مسافران تور کیش می توانند با تهیه بلیط دو ساعت بر روی این کشتور کیش بهار 97تی باشند و بر روی آب های نیلگون خلیج فارس یک شام لذیذ میل نمایند.

 

کشتی نوید کیش

 

کشتی نوید کیش

 

بهترین هتل های کیش

4

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتل هتور کیش تابستان 97ای خوب کیش است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافران تور کیش به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران در این هتل بیشتر رعایت شده است. هتل دارای پنجاه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است. نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد. در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه، ستور کیش فروردین 97رویس عصرانه، اینترنت پرسرعتور کیش بهار 97ت بی سیم، سیستم صوتی و تصویری، صندوق امانات نیز استفاده کنید. همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه داری و لاندری است. مسافران تور کیش می توانند اقامت خوشی را در این هتل تجربه کنند.تور لحظه آخری کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

 


هتل شایگان کیش

 هتل تور لحظه آخری کیششایگان یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که در نزدیکی مراکز تفریحی کیش واقهتور کیش بهار 97 شده است. این هتل در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد. هتل شایگان دارای صد و چهل اتور کیش تابستان 97تاق، ویلای لوکس، سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است می باشد که دارای امکانات سیستم تهویه تور کیش فروردین 97مطبوع، یخچال، تلویزیون، تلفن و.... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر، سونا، سالن بدن سازی، پارک بازی کودکان، اتاق ماساژ و ... اشاره کرد. مسافران تور کیش می توانند در هتل شایگان اقامت خوشی را داشته باشند.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو یکتور کیش تابستان 97ی از هتل های خوب کیش که در مرکز جزیره کیش و در سمت غرب دریا قرار گرفته است. این هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است. هتل از دویست و دو اتاق تشکیل شده است که از امکاناتی تور کیش بهار 97مانند: سیستم تهویه مطبوع، سشوار، مبله، تلویزیون و .... برخوردار است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی، خشکشویی، کافی نت، کافی شاپ و.... اشاره کرد. هتل فلامینگو به دلیل دسترسی خوبی که به مراکز خرید و دیدنی های کیش دارد تور کیش فروردین 97مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. مسافران و گردشگران عزیز می توانند در این هتل اقامت خوبتور لحظه آخری کیشی را داشته باشند.

 هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

 


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش یکی از هتل های نوساز جزیره کیش می باشد. این هتل از 4 طبقه و 64 اتاق تشکیل شدهتور کیش بهار 97 است که دارای امکاناتی سیستم تهویه مطبوع، حوله، حمام، سشوار، تلویزیون صفتور کیش فروردین 97حه تخت و.... می باشد از دیگر امکانات این هتل میتور کیش تابستان 97 توان به رستوران، آسانسور، اعلام حریق، خشکشویی، نمازخانه، پارکینگ و.... می باشد. مسافران و گردشگران تور کیش می توانند اوقات خوشی را سپری کتور لحظه آخری کیشنند.

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

هتل های 5 ستاره کیش

4

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش یکی از هتل های 5تور کیش بهار 97 ستاره کیش می باشد که در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار هکتار ساخته شده است .این هتل دارای آب نما، آبشار و دریاچه های بسیار زیبایی می باشد. از امکانات هتل مارینا پارک می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر روباز و سربسته، جکوزی، خدمات ماساژ، اینترنت در لابی و اتاق ها، خدمات بازی هاتور کیش تابستان 97ی دریایی همچون غواصی، جت اسکی، ورزش های دریایی، سالن بدن سازی، خدمات کرایه ماشین و .... نام برد. هتل مارتور کیش فروردین 97ینا پارک در فضایی سبز با انواع پوششتور کیش خرداد 97 های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجاتور کیش اردیبهشت 97نی و زیبای خلیج فارس بسیار دل انگیز است. مسافران تور کیش می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنندتور لحظه آخری کیش.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

 


هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش که با سرمایه گذاری حسیتور کیش بهار 97 ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است. این هتل دارای اتاق های مجهز به تتور لحظه آخری کیشمامی امکانات می باشد . از امکانات رفتور کیش فروردین 97اهی این هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، زمین تنیس، استخر رو باز، قتور کیش تابستان 97ایق سواری و.... اشاره کرد. خدمات رایگان هتل داریوش : بوفه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، 50 درصد تخفیف نمایش دلفین ها، باغ پرندگان، آکواریوم و... می باشد. مسافرانی قصد سفر به کیش را دارند می توانند هتل داریوش کیش را انتخاب کنند. مسافران تور کیش در این هتل می توانند اوقات خوشی را سپرتور کیش خرداد 97ی کنند.

هتل داریوش کیش 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 


هتل ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم در موقعیت تور کیش بهار 97عالی با مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع در میدان پردیس کیش ساخته شده است. از ویژگی های این هتل این است که هتور لحظه آخری کیشفتاد درصد اتاق ها رو به دریا هتور کیش اردیبهشت 97ستند.هتل بزرگ ارم دارای 202 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله و... برخوردار است. از امکانات رفاهی میتوان به:  دو استخر و سونا، فروشگاه تجاری، کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی،رستوران گرداتور کیش فروردین 97ن،سالن مخصوص جشن ها ،دو امفی تئاتر با ظتور کیش خرداد 97رفیت چهار صد نفر و پنجاه نفر،سالن کنفرانس چهل نتور کیش تابستان 97فره،امکانات ورزشی مانند سالن بیلیارد،کلوپ ورزشی است سوئیت آپارتمان های هتل در بین باغ پر از گل و گیاه قرار گرفته اند. مسافران تور کیش در این هتل می توانند سفر به یاد ماندنی تجربه کنند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکیتور کیش بهار 97 از هتل های خوب کیش می باشد که در سال 1351 در زمینی به مساحت 55000 ساخته شده است. نقشه این هتل کاملا از روی نقشه هوایدتور کیش تابستان 97ا می باشد. فضای داخلی هتل شایان، چشم انداز زیبای اسکه و آرامشتور کیش فروردین 97 خلیج نیلگون فارس، لحظات به یادماندنی زیبایی را در خاطر مهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به جشن مفرح شبانه که هر شب از 12:00 الی 3:00 بامداد می باشد . از دیگرتور لحظه آخری کیش امکانات این می توان سالن بیلیارد، اینترنتتور کیش خرداد 97 اتاق جلسات، سالن زیبایتور کیش اردیبهشت 97ی و... اشاره کرد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

 

هتل های خوب کیش

4

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره کیش می باشد که در سال 1379 افتتاح گردقیمت تور کیش فروردین 97یده است. این هتل در بلوار کیش واقع شده است. این هتل اسپادانا در سال 1394 به طور کامل بازسازی شده است. هتل اسپادانا دارای 15 قیمت تور کیش خرداد 97اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرقیمت تور کیش اردیبهشت 97ویس بهداشتی ایرانی، حمام، مبلمان و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان اتاق بیلیارد، کافی شاپ، صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، کافی شاپ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگرانتور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری قیمت تور کیش بهار 97کنند.

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

 


هتل گراند کیش

هتل گراند از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است. این هتل در مقابل بازار ونوس واقع شده است. این هتل از قیمت تور کیش اردیبهشت 976 طبقه و 60 اتاق ساخته شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: سشوار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون قیمت تور کیش خرداد 97و.... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان لابی، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و .... اشاره کرد. این هتل قیمت تور کیش بهار 97تا بازار ونوس 5 دقیقه فاصله دارد. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی راقیمت تور کیش فروردین 97 سپری کنند.

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش


هتل گاردنیا کیش

از جمله هتل هایقیمت تور کیش خرداد 97 خوب که با قیمتی مناسب مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته،هتل گاردنیا واقع در بلوار هرمز کیش می باشد.این هتل سه ستاره تاپ در 3قیمت تور کیش بهار 97 فاز ساختمانی با درجه کیفی های متفاوت همراه با امکانات رفاهی چون :سالن اجتماعات،رستقیمت تور کیش اردیبهشت 97وران با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی،اتاق های ویلایی،سالن بیلیارد،کافی شاپ،اجاره دوچرخه و اسکوتر،چایخانه و دیگر امکانات رفاهی می بقیمت تور کیش فروردین 97اشد.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 


هتل سارا کیش

از جمله هتل های قیمت تور کیش فروردین 97سه ستاره کیش که با داشتن موقعیت جغرافیایی و قیمتی مقرون به صرفه مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار گرفته شده است،هتل سارا واقع در بلوار رودکی می باشد.هتل سارا مشتقیمت تور کیش بهار 97مل بر 5 طبقه و دارای 72 اتاق و چشم انداز روبه دریا و امکانات رفاهی مطلوب شاقیمت تور کیش اردیبهشت 97مل: چایخانه سنتی،رستوران با سرو غذاهای لذیذ،اجاره اتومبیل،اتاق های دو تخته و اتاق های سوئیت رویال،ترانسفر فرودگاهی،سرویس شستشوی لباسقیمت تور کیش خرداد 97 و دیگر خدمات رفاهی که به صورت شبانه روزی به همراه کارکنان مجرب در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش