تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

تور پاریس

جاذبه های گردشگری کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش

جایروکوپتر یکی از تفریحات هوایی تور کیش می باشد که با وسیله ای الهام گرفته از هواپیما و هلیکوپتر در باند گلایدر فرودگاه کیش به طول 1500 متر انجام می شود. این وسیله هیجان انگیز توسط یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 اختراع شد که امروزه به راحتی قابل دسترس می باشد و  تجربه ای بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. استفاده از این تفریح برای افراد بالای 7 سال و به همراه خلبان امکان پذیر می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا این تفریح مفرح را با عزیزانتان انجام دهید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور کیش می باشد که با 23 کیلومتر مربع مساحت, ارتفاع 29 متر در بلند ترین نقطه, قطر 7.5 کیلومتر در بزرگترین قسمت, در 28 کیلومتری جزیره کیش پذیرای گزدشگران و مسافران کیش می باشد. این جزیره خالی از سکنه می باشد اما در نزیدکی جزیره روستایی به نام هندرابی وجود دارد که در قرن 15 میلادی به عنوان پایگاه نظامی و تجاری در اختیار پرتغالی ها قرار داشته است. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این جزیره دیدنی بروید و لحظات خوشی را به ثبت برسانید.

جزیره هندورابی کیش

تور سوار کاری کیش

تور سوار کاری کیش یکی از تفریحات مفرح و بسیار زیبای کیش می باشد که در جاده دنیا, ساحل کلبه هور, در کنار مجموعه المپیک پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد تا در این تور سوار کاری سفرشان به کیش پر خاطره شود. امکانات باشگاه شامل پیست کرس سواری, مانژ و ... می باشد. در سفرتان به کیش به همراه عزیزانتان به تور سوار کاری بروید و از سفرتان لذت ببرید.

تور سوار کاری کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از جاذبه های گردشگری و مناطق تفریحی مهم و جذاب تور کیش می باشد که در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار دارد و اولین انتخاب خانواده ها و گردشگران و توریستان کیش برای تفریح می باشد. اسکله تفریحی کیش شامل امکاناتی مانند: کیبل اسکس, جت اسکی, قایق های پدالی چهار نفره, قایق های ماهیگیری, قایق های پارویی, سه چرخه های آبی, امکانات غواصی, قایق های کف شیشه ای و ... می باشد. در سفرتان به کیش به این اسکله تفریحی پر طرفدار بروید و همراه عزیزانتان از سفرتان لذت ببرید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش با طول 800 متر یکی از بزرگترین پیست های اتومبیل رانی حرفه ای د خاورمیانه می باشد, که اولین پیست کارتینگ در ایران می باشد که دارای موتور های چهار چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور می باشد. کارتینگ یک ورزش هیجانی و مفرح می باشد که حداق سن برای این ورزش 10 سال و حداقل قد 140 سانتی متر می باشد, حضور افراد زیر 16 سال در این ورزش با همراه بودن خانواده امکان پذیر است. در سفرتان با تور کیش امکان این برایتان فراهم می شود تا به این ورزش هیجانی بروید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

هتل های کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش از هتل آپارتمان های ۳ ستاره تازه ساخت جزیره کیش است که در حد هتل های 4 ستاره کیش به حساب می آید. گردشگران عزیز تور کیش برای اقامت در کیش حتما هتل شایلی کیش را به عنوان یک هتل تاپ سه ستاره در نظر داشته باشند. این هتل نیز یکی از هتل های خوب و زیبای کیش است که مورد توجه شرکت های مسافرتی قرار گرفته و امکانات خوبی را نیز در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. اگر قصد سفر به کیش را دارید این هتل مکان مناسبی برای اقامت شما مهمانانتور کیش است. با انتخاب تور کیش برای سفر بی شک یکی از بهترین سفر های خود را با تور کیش تجربه خواهید نمود.

هتل شایلی کیش

هتل آرامش کیش

هتل سه ستاره آرامش واقع در جزیره کیش و نزدیک به مرکز خرید زیتون، هایپر مارکت و بازار پانیذ، با دارا بودن امکانات رفاهی و کادری مجرب، میزبان شما میهمانان عزیز تور کیش می‌ باشد. در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره کیش واقع شده. نزدیکی به بازارهای اصلی شهر نظیر: بازار ونوس و  بازار مریم، بازار زیتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: اسکله‌ی بزرگ تفریحی، بولینگ مریم، مرکز ورزش های دریایی و غیره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعیتی منحصر به فرد و ویژه ای برخوردار باشد. شما مسافران تور کیش با انتخاب تور کیش برای سفر امکان اقامت در این هتل را خواهید داشت. بی شک یکی از بهترین سفر هایتان را با تور کیش تجربه خواهید نمود.

هتل آرامش کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در سال ۱۳۷۷ به عنوان یک هتل ۳ ستاره برای پذیرایی از مهمانان تور کیش به بهره برداری رسید، در سال ۱۳۹۱ برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث می‌شود مسافرین محترم تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز تور کیش در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است. هتل تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات و سفر خوبی را در آن بگذرانید. هتل تماشا کیش حدود ۱۰ دقیقه با فرودگاه و حدود ۸ دقیقه با بازار فاصله دارد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا امکان اقامت در این هتل سه ستاره برای شمار گردشگران تور کیش فراهم می شود.

هتل تماشا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور کیش می باشد. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، ماهواره و... اشاره کرد. هتل ارم 2 با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی میزبان میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور کیش فراهم خواهد شد, این هتل به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد مورد توجه آژانس های مسافرتی تور کیش قرار گرفته است. بی شک با همراه شدن با تور کیش یکی از بهترین سفر های خود را تجربه خواهید نمود.

هتل اسپادانا کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل سه ستاره تاپ رز در فاصله بسیار کم از ساحل در مرکز جزیره کیش واقع شده، با داشتن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش میباشد. با اقامت در این هتل با صرف مدت زمان کم و بدون استفاده از وسیله ی نقلیه می توان به مراکز خرید پانیذ و بازار پردیس دسترسی پیدا کرد. یکی از تمایز های مهم هتل تاپ رز با بقیه هتل های سه ستاره در این است که به ساحل نزدیک است که همین امر باعث شده مسافران تور کیش این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره امکان اقامت در این هتل 3 ستاره فراهم خواهد شد.

هتل تاپ رز کیش

لیست هتل های 5 ستاره کیش

برج ساحلی پرشین کیش

برج طلایی کیش یکی از برج های لوکس و مدرن جزیره کیش می باشد که دارای 457 واحد می باشد که همه واحد های برج منظره ای رو به دریا دارند تا اقامتی آرام را برای شما مسافران تور کیش فراهم آورد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفری خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفری پر خاطره را پشت سر بگذارید.

برج دنا کیش

برج دنا در 16 طبقه, 12000 متر مربع مساحت زیر بنای مفید, 7500 متر مربع فضا و محوطه سازی, با 100 واحد تجاری در روبروی مرکز خرید مروارید آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور کیش می باشد. هتل دنا دارای واحد های 75 تا 335 متری با تراس و فول امکانات می باشد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج مسکونی مدرن فراهم می شود تا از سفرتان به کیش به همراه عزیزانتان لذت کافی را ببرید.

برج سارا کیش

برج سارا در جزیره کیش, شهرک صدف, فاز 1, خیابان خراسان, با زیر بنای 25 هزار متر مربع, در 3 فاز مختلف, با 156 واحد مسکونی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. پیشنهاد می کنیم در سفرتان به کیش این برج را برای اقامت انتخاب کنید تا سفری خوش را در کنار عزیزانتان در این برج لوکس و مدرن تجربه کنید.

برج میکا کیش

برج میکا یکی از برج های معروف مسکونی جزیره کیش می باشد که همواره در تلاش است تا رضایت مسافران تور کیش را برای اقامت جلب کند. این برج معروف درست در مقابل پلاژ آقایان با زیر بنایی حدود 15430 متر مربع, 650 متر مربع فضای سبز, با 107 واحد در 15 طبقه در فاصله 150 متری از دریا آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید با تور کیش همراه شوید تا امکان اقامت در این برج لوکس برای شما فراهم شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

برج میکا کیش

برج میکا یکی از برج های معروف مسکونی جزیره کیش می باشد که همواره در تلاش است تا رضایت مسافران تور کیش را برای اقامت جلب کند. این برج معروف درست در مقابل پلاژ آقایان با زیر بنایی حدود 15430 متر مربع, 650 متر مربع فضای سبز, با 107 واحد در 15 طبقه در فاصله 150 متری از دریا آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید با تور کیش همراه شوید تا امکان اقامت در این برج لوکس برای شما فراهم شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

لیست مراکز خرید معروف استانبول

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 در محله آلتونی زاده استانبول تاسیس شده است و اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول می باشد. این مرکز خرید در 6 طبقه و مساحتی در حدود 73000 متر مربع ساخته شده و تعداد 157 مغازه دارد که در آن ها انواع اجناس مختلف با قیمت مناسب به فروش می رسد. در این پاساژ چند عدد رستوران وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند در حین خرید از غذاهای خوشمزه آنجا میل کنند. این پاساژ یک سینما با 14 بخش مختلف دارد که یکی از بزرگترین و مدرن ترین سالن های سینما در این شهر می باشد. همچنین در این مرکز سالن بولینگ و مرکز سرگرمی نیز موجود می باشد.تور استانبول پاییز 96

مرکز خرید کپیتول استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

آتیروس از مراکز خرید مدرن استانبول است که در 17 دسامبر 2005 در منطقه Büyükçekmece که در زمان های قدیم آتیروس نامیده می شد، افتتاح گردیده است. این مرکز خرید که در برابر زلزله کاملا مقاوم می باشد توسط کمپانی Kapıcıoğlu با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شده است. موقعیت مکانی این مرکز در اتوبان پر رفت و آمد  D.100  است که غرب و شرق استانبول را به هم وصل میکند. این پاساژ 3 طبقه با مساحت 56 هزار متر مربع دارای 80 مغازه، 63 اداره، یک هایپر مارکت و رستوران های فست فود می باشد. پارکینگ این مجموعه برای 700 خودرو ظرفیت دارد و حدود 1000 نیروی خدماتی در این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. 84 واحد این مجموعه در اختیار کمپانی Kapıcıoğlu و 66 واحد آن در اختیار شهرداری Büyükçekmece است. مسافران تور استانبول می توانند در این مرکز به خرید اجناس مورد نیاز بپردازند. تور استانبول آبان 96

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک در دسامبر 1993 در منطقه اتیلر استانبول افتتاح شد و دارای 246 فروشگاه می باشد که انواع پوشاک و لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 180 هزار مترمربع ساخته شد و آن 41 پله برقی و 30 آسانسور به کار رفته است. مسافران تور استانبول می توانند در این مرکز خرید بزرگ به خرید اجناس متنوع و زیبا بپردازند. تور استانبول مهر 96

مرکز خرید آک استانبول

فروشگاه آدرس استانبول

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده و در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند.مسافران تور استانبول میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته و به خرید بهترین ها بپردازند. تور استانبول آذر 96

فروشگاه آدرس استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

   مرکز خرید کاله استانبول در سال 2007 تاسیس شد و دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه می باشد که دارای اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … هستند و تمامی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.در این مرکز خرید تعداد زیادی رستوران و فست فود وجود دارد که دارای غذاهای بین المللی و ترکی می باشند و این غذاها دارای طعم بینظیر و قیمت مناسب می باشند.در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول بینظیر خواهد بود و همچنین در این مرکز خرید تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز وجود دارد. تور استانبول نوروز 97

مرکز خرید کاله استانبول

لیست هتل های 3 ستاره استانبول

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در فاصله 30 دقیقه فرودگاه آتاتورک قرار دارد. شما مهمانان تور استانبول به راحتی می توانید از بام هتل به نظاره تنگه و پل بسفر بپردازید. هتل دارای امکاناتی مانند: رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, اینترنت, سالن کنفرانس, سونا, لابی, پارک کودکان, جکوزی, خدمات خانه داری, گشت درون و برون شهری, تاکسی سرویس, لاندری, اتوشویی, سالن ورزشی, ترانسفر فرودگاهی, صندوق امانات, زمین تنیس, بیلیارد و ... . در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل سه ستاره برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.تور استانبول پاییز 96

هتل ارون استانبول

هتل ارون یک هتل 3 ستاره میباشد که در منطقه فاتح استانبول در 17 کیلومتری فرودگاه, در فاصله 10 دقیقه مسجد ایاصوفیه, در 1 کیلومتری مسجد آبی و کاخ توپکاپی آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت, روم سرویس 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, پارکینگ, لاندری, رستوران, بار, خدمات پرینت و فکس, صرافی و ... می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم خواهد شد تا سفری خوش را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. تور استانبول آبان 96

هتل حمیدیه استانبول

هتل حمیدیه در منطقه فاتح, در فاصله 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک, 2 کیلومتری مسجد آبی, مسجد ایاصوفیه و 500 متری گرند بازار آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. هتل دارای 3 رستوران در پشت بام هتل می باشد که انواع غذاهای ترکی در این رستوران سرو می شود. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم می شود تا لذت کافی را از سفرتان ببرید. تور استانبول مهر 96

هتل بوتیک استار استانبول

هتل بوتیک استار استانبول با 40 اتاق و 4 سوئیت مجهز در میدان تقسیم, در فاصله 6 دقیقه کاخ دلمه باغچه, 12 دقیقه تا سلطان احمد, 17 دقیقه تا ایاصوفیه و مسجد کبود و 20 دقیقه تا بازار بزرگ کاخ توپکابی آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود. تور استانبول آذر 96

هتل آدا استانبول

هتل 3 ستاره آدا استانبول با 26 اتاق و موقعیت مکانی عالی که دارد مورد توجه بسیاری از مهمانان تور استانبول قرار گرفته است. هتل تنها 5 دقیقه با مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی, 150 متر با مسجد آبی و 18 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. منظره اتاق های هتل دریای مرمره و مسجد محمت پاشا می باشد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان اقامت در هتل آدا با موقعیت مکانی عالی برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.

امکانات هتل آدا استانبول:

روم سرویس, خدمات دربانی, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, شاتل, ترانسفر, سیستم تهویه, پذیرش 24 ساغته, فکس, کپی, سیستم گرمایشی, تراس, وای فای, پارکینگ, صبحانه در اتاق, خدمات بلیط, خدمات گردشگری تور استانبول, صرافی و ... .  تور استانبول نوروز 97